Ik ben al acceptant

Hoe waardeer ik een YourGift Card af?

Klink op de link en volg het stappenplan

Meer informatie
Hoe instaleer ik mijn pin terminal?

Dit hangt af van de terminal, een CCV apparaat kunt u via het volgende stappenplan instaleren. Indien u in het bezit bent van een andere merk terminal dan dient u contact op te nemen met de desbetreffende leverancier.

Meer informatie

Meer vragen

Hoe gaat de aansluiting in zijn werk?

Yourgift cards B.V. zou graag als eerste de volgende gegevens van u willen ontvangen: Type branche, Type winkel(zelfstandig, franshice, webshop), korte introductie, , naam en adres gegevens. Dit alles ontvangt Yourgift Cards B.V. graag in een email aan sales@yourgift.nl Aan de hand van uw mail nemen wij contact met u op om het aansluitproces door te nemen.

Wat voor percentage houd yourgift cards cards bv in?

Dit is afhankelijk van de type branche/sector waar u zich in bevind, voor meer informatie stuur dan een email naar info@yourgift.nl of neem contact op via 085-2734720.

Hoe kan ik wijzigingen doorgeven?

Voor het doorgeven van een verhuizing, nieuw bankrekening nummer of dergelijken mail dan naar info@yourgift.nl.

Hoe kan ik wijzigingen doorgeven?

Voor het doorgeven van een verhuizing, nieuw bankrekening nummer of dergelijken mail dan naar info@yourgift.nl.

De YourGift Card word niet geaccepteerd door mijn terminal wat ik moet doen?

Dit kan verschillende oorzaken hebben namelijk het saldo van de kaart (dit kunt u controleren op de homepage rechtsboven), is het totaalbedrag hoger dan dat er op de kaart staat, waardeer dan eerst het geen af wat op de kaart staat, en laat het restant vervolgens pinnen of contant betalen. Ook is het mogelijk dat het Yourgift card account onjuist in uw pinterminal staat hiervoor zult u contact met uw pinterminal leverancier moeten opnemen.

Wat is een webkassa?

De Yourgift web kassa is een online afwaardeer applicatie. Hiermee kunt u kaarten afwaarderen zonder gebruik te maken van een pin terminal of kassa. Mocht u hiervoor kiezen dan zal Yourgift Cards B.V. er voor zorgdragen dat uw inlog gegevens worden aangemaakt en dat deze per email worden verzonden. Wilt u gebruik maken van een Web kassa stuur dan een email naar info@yourgift.nl

Er is één betaling gedaan met een YourGift Card krijg ik hier een specificatie van?

Als u uw email adres heeft achtergelaten tijdens de aansluitprocedure dan zullen de specificaties ieder maandag worden toegezonden. Zo niet dan kunt u alsnog uw email adres sturen naar info@yourgift.nl onder vermelding factuur adres, Yourgift Cards B.V zal er voor zorgen dat u de specificaties in de toekomst wel zal ontvangen.

Mijn pin terminal heeft geen magneet striplezer, wat nu?

Geen probleem! U kunt ten alle tijden gebruik maken van de Webkassa. Heeft u hier nog geen inloggegevens van stuur dan een email naar info@yourgift.nl met uw bedrijfsgegevens en aanvraag. Yourgift cards B.V. zal er voor zorgen dat de web kassa de zelfde dag klaar is voor gebruik.

Kan één YourGift Card afgewaardeerd worden via mijn kassa?

Ja, echter is dit afhankelijk van het type kassa software wat door u gebruikt word. Voor meer informatie neem dan contact op via de mail met info@yourgift.nl.

Ik ben acceptant hoe en op wat voor manier komt mijn bedrijf op de Yourgift Cards B.V. website te staan?

Bent u acceptant dan hebben wij het volgende van u nodig logo in hoge resolutie samen met een introductie tekst van maximaal 150 woorden. Yourgift Cards B.V. zal ervoor zorgen dat deze informatie zo snel mogelijk word verwerkt. Stuur de benodigde informatie naar info@yourgift.nl Indien u in het bezit bent van een webshop zal Yourgift Cards B.V. u haar logo en en betaalmethode